Catalan English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Martes, 07 Marzo 2023 00:00

Bones perspectives per SOMI a Vic

Valora este artículo
(215 votos)

Anglada: “El nerviosisme que tenen tots els partits a la ciutat de Vic és perquè en són conscients de que SOMI entrarà amb força al proper consistori municipal”. 

COMUNICAT DE PREMSA DE SOM IDENTITARIS (SOMI)

L’alcaldable a Vic per SOMI, Josep Anglada, ha assegurat que “tenen bones perspectives de cara a les eleccions municipals del 28 de maig”. 

Pel que fa als candidats que es presenten en aquestes eleccions i que avui tenen representació a l’Ajuntament, Anglada ha dit que “no són uns candidats de fiar, ja que no es pot confiar en unes persones que els seus partits han estat incapaços de solucionar els veritables problemes que pateixen els ciutadans”.

En aquest sentit, Anglada creu que “mai expliquen quin és els seu veritable model de gestió a la ciutat, que mai diuen com afrontaran les situacions o com es pot millorar en benestar dels vigatans, i això els ciutadans ho perceben”.    

Finalment, el candidat de SOMI a l’alcaldia de Vic ha dit que “el nerviosisme que tenen tots els partits a la ciutat de Vic és perquè en són conscients de que SOMI entrarà amb força al proper consistori municipal”. 

Som Identitaris (SOMI)

Vic, 7 de març de 2023

Visto 2579 veces Modificado por última vez en Martes, 07 Marzo 2023 07:16