Vic no es pot convertit amb una ONG com pretenen els partits d’esquerra de l’Ajuntament de Vic
Anglada: “Els ciutadans cada vegada posen la fe cega amb l’únic partit d’aquest consistori que sempre ha defensat que els recursos han de ser primer pels de casa”.












