El ple de Vic aprova una moció presentada per Anglada i Riera de suport al projecte de l’hipòdrom

Anglada: «Queden sis plens per acabar la legislatura i treure’ns de sobre les tres paparres que tenim en aquest consistori”, en clara al·lusió als tres regidors de PxC  

http://www.somidentitaris.cat/images/angladaple031114.jpg

COMUNICAT DE PREMSA  

Vic | Redacció.- El ple celebrat el passat 3 de novembre, va tirar endavant la moció que van presentar els dos regidors no adscrits, on demanaven “total suport” a la construcció d’un hipòdrom que impulsa la delegació a Osona de la Cambra de Comerç. CiU va condicionar el seu vot afirmatiu al canvi de l’enunciat del text on va proposar que es digués que es donaria suport a “explorar la viabilitat del projecte”, la qual cosa es va acceptar. La moció es va aprovar amb el vot dels vuits regidors de CiU, a més d’Anglada i Riera. PSC, SI i ERC es van abstenir i PxC, ICV-EUiA i la CUP van votar en contra.

Anglada que va ser l’encarregat de defensar la moció, va assenyalar que “si es pogués materialitzar un projecte tant ambiciós com aquest, la nostra comarca li suposaria un revulsiu tant econòmic com social, i per descomptat, la seva gent  en sortiria totalment beneficiada”.

Anglada i Riera van fer un total de 6 preguntes de control al govern municipal. Anglada però, abans de formular les seves preguntes, li va suggerir a l’alcalde en referencia al regidor Fuente, “paciència”, tot recordant-li que “tan sols queden sis plens per acabar la legislatura i treure’ns de sobre les tres paparres que tenim en aquest consistori”, en clara referència als tres regidors de PxC.         

Vic, 3 de novembre de 201